Kariera

Dołącz do zespołu Alides!

Alides to miejsce, gdzie pasja, profesjonalizm i innowacje spotykają się każdego dnia. Tworzymy zgrany zespół, który realizuje ambitne projekty i wspiera rozwój swoich pracowników. Sprawdź, jakie możliwości czekają na Ciebie i rozpocznij swoją karierę w środowisku, które sprzyja rozwojowi i współpracy.

Kim jesteśmy

Alides to my

Z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia jako inwestor na rynku nieruchomości i deweloper, Alides chce wzmacniać swoją pozycję na rynku krajowym i międzynarodowym.

 

W Belgii, Luksemburgu i Polsce nasza uwaga jest skupiona zarówno na miejskich inwestycjach biurowych, jak i nieruchomościach mieszkalnych.

 

Początki misji jako „twój partner w nieruchomościach” sięgają korzeni Ghent Group Maes (rok założenia 1892) i przełożenia na wszechstronne podejście z dbałością o jakość, zrównoważony rozwój i innowację. 

Rok założenia
1892

Oferty pracy

Aktualnie poszukujemy

Szukamy właśnie Ciebie!

Jako wykwalifikowany i proaktywny Kontroler Finansowy dołączysz do naszego rozwijającego się polskiego zespołu w Warszawie. Będziesz odgrywać kluczową rolę w nadzorowaniu operacji finansowych i zapewnianiu wsparcia dla naszych inwestycji w nieruchomości i projekty deweloperskie.

Jeśli chcesz pomóc w kształtowaniu naszego sukcesu finansowego i operacyjnego, skontaktuj się z nami.

Twój zakres kluczowych obowiązków:

  • przygotowywanie raportów finansowych i operacyjnych zgodnie ze standardami firmy
  • nadzorowanie operacji finansowych dla naszych polskich portfeli we współpracy z zewnętrzną firmą księgową
  • analiza raportów związanych z naszymi inwestycjami w nieruchomości i projekty deweloperskie
  • możliwe wdrożenie i zarządzanie systemem ERP w celu usprawnienia procesów
  • opracowywanie budżetów i zarządzanie nimi, zapewniając zgodność z celami projektów
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji inwestycyjnej i analiz finansowych
  • działanie jako główny punkt kontaktowy dla audytorów, zapewniając zgodność z przepisami
  • utrzymywanie relacji z bankami i instytucjami finansowymi w celu wspierania potrzeb operacyjnych.
  • współpraca z organami podatkowymi w celu zapewnienia zgodności z wymogami VAT i podatkowymi
  • optymalizacja procesów biznesowych oraz udział w projektach wewnątrz działu jak i ogólnofirmowych
  • kontrola i weryfikacja założeń proceduralno – operacyjnych
  • monitorowanie i nadzorowanie realizacji działań naprawczych i korygujących
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy w planowaniu oraz podnoszeniu zyskowności działania.

Twój profil:

Preferowane doświadczenie:

  • minimum 3 – 4 lata doświadczenia w zakresie audytu lub pracy w większej firmie o rozbudowanej strukturze z szerokim spojrzeniem na obowiązki finansowe. Doświadczenie w sektorze nieruchomości będzie dużym atutem.
  • duża wiedza na temat sprawozdawczości, zasad rachunkowości, podatku VAT i przepisów podatkowych.
  • biegła znajomość systemów informatycznych i zainteresowanie technologią usprawniającą procesy finansowe będą przydatne na tym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy

Gdzie się wyróżniamy i dlaczego warto do nas dołączyć?

Alides rozwija się, dlatego oferujemy Ci rolę, która ma realny wpływ, w której możesz również rozwijać się wraz z naszą firmą. Alides inwestuje w szkolenia i rozwój osobisty.

Co nie mniej ważne: Oprócz konkurencyjnego pakietu wynagrodzeń, oferujemy Ci możliwość odegrania kluczowej roli w finansowej części naszych interesujących projektów nieruchomościowych. Zapewniamy również inspirujące środowisko pracy z przestrzenią na własne pomysły i inicjatywy.

Czy wiesz, że Alides jest rozpoznawalny jako najlepiej zarządzana firma (Best Managed Company) i że jesteśmy dumni z naszej głęboko zakorzenionej etyki zrównoważonej pracy? Mówimy o miejscu pracy na najwyższym poziomie!

Nie wahaj się więc… przyjdź do Alides i odkryj tę pełną wyzwań i satysfakcjonującą pracę!

Złóż aplikację:

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 3 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym wizerunku przez firmę Alides w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym wizerunku przez firmę Alides na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Aktualności

pl_PLPolish